A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти та культури Лука-Мелешківської сільської ради

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХИЖИНЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ» ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХИЖИНЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ» ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Заклад засновано в 1928 році. Проектна потужність – 300 учнів. Має земельну ділянку площею 3,77 га. КЗ «Хижинецький ліцей» є опорним закладом та  має у своєму складі Сокиринецьку філію КЗ «Хижинецький ліцей».

Освітнє середовище закладу включає в себе: актовий зал, бібліотеку,  комп′ютерний клас, методичний кабінет, ресурсну кімнату, медичний кабінет, музей при бібліотеці, актовий зал, кабінет безпеки, їдальня на 52 місця, 12 предметних кабінетів: початкової школи, англійської мови, української мови та літератури, історії, фізики та хімії, естетичних дисциплін, географії та біології, математики. Для забезпечення безпечного освітнього середовища у закладі обладнано укриття.

Для змістовного проведення дозвілля здобувачів освіти на території закладу наявні дендрологічна алея, фруктовий сад, навчально-дослідні ділянки, сучасний стадіон із штучним покриттям та спортивний майданчик.

Для забезпечення якісного освітнього процесу усі кабінети оснащено інформаційно-комп’ютерними технологіями, а саме: 47 ноутбуків, 2 хромбуки, 5 інтерактивних дошок, 6 телевізорів, 1 інтерактивна панель, 2 проектори, 10 комплектів для занять робототехнікою. Доступний wi-fi для вільного використання усіх учасників освітнього процесу.

Бібліотечний фонд складає: художня  література - 4919 одн; підручники: 1-4 клас - 2755 одн., 5-9 клас  -  2496 одн., 10-11клас - 1077 одн.

В даний час у закладі навчається 228 учнів, за різними формами навчання: очна, змішана,  індивідуальна (сімейна, педагогічний патронаж).

Лише вмотивований, креативний і компетентний вчитель може виховати вмотивованого, креативного, компетентного учня. Про професіоналізм педагога свідчить не стаж, а кваліфікаційна категорія. У школі працює 24 учителя, із них мають  кваліфікаційні категорії: 8 – «спеціаліст вищої категорії», крім того, звання «старший учитель» - 6,  8 – «спеціаліст першої категорії», 3 – «спеціаліст другої  категорії», 5– «спеціаліст».

Діяльність закладу базується на принципах гуманізму, демократизму, партнерства, зв’язку з життя. Цінності, на які спрямована робота закладу:

     Людина – чесність, гідність, турбота, здоров’я, відповідальність, дотримання доброчесності; команда – поєднання для спільної справи, взаємодія для спільного успіху, дружня атмосфера, розвиток лідерських здібностей.

Місія: створення безпечного і доступного освітнього середовища, в якому задоволені потреби усіх учасників освітнього процесу. Здобувачам освіти – розвиток інтелектуальних, творчих, фізичних здібностей на засадах загальнолюдських цінностей; учителям – професійне зростання та створення позитивного іміджу педагога у соціумі; батькам – розуміння та підтримка.

Візія: конкурентоспроможний сучасний навчальний заклад з системою цінностей та прагненням досконалості.

Основні завдання:

1. Формування багатомірного освітнього простору для здобувачів освіти, орієнтованого на автономію, академічну свободу для всебічного розвитку особистості, як найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей.

2. Забезпечення якості надання освітніх послуг на початковому, базовому та профільному середньому рівнях освіти.

3. Формування цінностей і необхідних для самореалізації здобувачів освіти  компетентностей.

4. Надання освітніх послуг через форми здобуття освіти згідно чинного законодавства (очна, дистанційна, сімейна, екстернатна, педагогічний патронаж).

5. Покращення умов для надання освітніх послуг особам з особливими освітніми потребами (інклюзивне, індивідуальне навчання).

6. Підвищення професійного рівня кадрового потенціалу згідно Положення про атестацію та сертифікацію педагогічних працівників; розвиток творчої ініціативи та академічної свободи педагогів в пошуках нових форм і методів педагогічної діяльності для надання якісних освітніх послуг.

7. Виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям, громадськості, суспільства.

8. Продовжити реалізацію політики академічної доброчесності.

9. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості з приводу роботи закладу на власному веб-сайті.

10. Розпочати роботу над залученням коштів на розвиток закладу освіти за допомогою грантів, конкурсів, проєктів.

Виховна складова. Основні завдання:

  • забезпечення наступності та системності національно-патріотичного виховання;
  • залучення юнаків і дівчат до вивчення культури, історії України, пропагування кращих здобутків національної спадщини, підтримку професійної та самодіяльної художньої творчості, діяльності творчих об'єднань, гуртків, організація екскурсій, зустрічей із цікавими людьми;
  • проведення спортивних змагань, заходів військово-патріотичного виховання, спрямованих на утвердження здорового способу життя сучасної молоді;
  • розвиток системи профорієнтаційної діяльності щодо подальшої самореалізації особистості у сучасному освітньому просторі;
  • виховання загальнолюдських цінностей, національної самобутності через традиційні та інноваційні технології у освітньому процесі;
  • виховання правової культури в умовах демократичного суспільства;
  • формування національної самоідентичності та міжкультурної толерантності з урахуванням внутрішніх міжетнічних, міжрелігійних відносин і перспектив подальшої інтеграції українського суспільства у європейський простір.

Педагогічний колектив бачить наш навчальний заклад таким, який плекає творчу особистість. Таке бачення спирається на творчий потенціал вчителів, які готують достойну зміну молодого покоління. Переконані, що освіта в країні і надалі буде знаходитися в авангарді модернізації галузі.

 Нехай щирість наших дітей, безмежна вдячність батьків і натхнення, яке дарує Бог, допомагають, всім вчителям, людям – з великої літери.

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень