ПЛАН проведення засідань Методичної ради відділу освіти та культури Лука-Мелешківської сільської ради у 2024-2025 навчальному році
План роботи
МЕТОДИЧНОЇ РАДИ
Відділу освіти та культури
Лука-Мелешківської ТГ
на 2025 -2026 н. р.
І засідання (організаційно-інструктивне)
(серпень)
Тема: Координація системи методичної роботи у громаді.
|
1. |
Обговорення виконання плану роботи за минулий навчальний рік та корекція плану на поточний навчальний рік. |
|
2. |
Опрацювання Листа МОН України «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі» та Методичні рекомендації |
|
3. |
Опрацювання Положення про атестацію педагогічних працівників |
|
4. |
Внесення пропозицій щодо планування роботи |
|
5. |
Тренінг «Створення сприятливого освітнього середовища в умовах воєнного стану» |
|
6. |
Виявлення очікувань педагогів щодо формування якісно нового типу професійного іміджу, в якому поєднується високий професіоналізм, інтелігентність, соціальна значущість і творчі засади, вміння працювати з дітьми, розвивати самостійність учнів у здобутті знань. |
|
7. |
Про реалізацію Всеукраїнської програми ментального здоров’я «ТИ ЯК?» у закладах освіти (створення практичного кейсу) |
|
8. |
Рубрика «Правопис без паніки». |
Робота між засіданнями:
Методична допомога тим, хто її потребує.
Участь у шкільних конкурсах, предметних олімпіадах, тематичних тижнях.
ІІ засідання (листопад)
Тема: Альтернативний шлях освіти для нового покоління – STEM-підхід.
|
№ з/п |
Тема |
|
1. |
Методична майстерня « Персональний помічник сучасного вчителя штучний інтелект». Від інновацій до практики. |
|
2. |
Майстер-клас «STEM-підходи в інклюзивній освіті» |
|
3. |
Круглий стіл. Розвиток критичного мислення для формування дослідницьких компетентностей |
|
4. |
Дискусійна зала « Стійкий учитель – вмотивований учень» |
|
5. |
Формування національної свідомості та громадянської відповідальності учнів: сучасні виклики, педагогічні технології та ефективні виховні практики |
|
6. |
Рубрика «Правопис без паніки» |
Робота між засіданнями:
Методична допомога тим, хто її потребує.
Формування ключових життєвих компетентностей та національно-патріотичних цінностей здобувачів освіти.
ІІІ засідання (лютий)
Тема: Професійний розвиток педагога в контексті викликів сьогодення.
|
№ з/п |
Тема |
|
1. |
Практики реалізації якості освіти в умовах НУШ. |
|
2. |
Про підготовку учнів до завершення 2025/2026 н.р. |
|
3. |
Палітра педагогічного досвіду. Затвердження відгуків про роботу вчителів, які атестуються (Творчі звіти). |
|
4. |
Методичні перегуки. |
|
5. |
Про підсумки проведення предметних учнівських олімпіад. |
|
6 |
Вернісаж педагогічних сюжетів «Інтегровані підходи і педагогічні стратегії формування ціннісних орієнтирів в умовах сучасного освітнього простору» |
|
7. |
Рубрика «Правопис без паніки». |
Робота між засіданням:
Методична допомога тим, хто її потребує.
Аналіз, самооцінка та корекція власної педагогічної діяльності педагогів громади.
ІV засідання (травень/червень)
Тема: Професійна майстерність учителя – вимога сьогодення.
|
№ з/п |
Тема |
|
1. |
Практики реалізації якості освіти в умовах НУШ. |
|
2. |
Про підготовку учнів до завершення 2025/2026 н.р. |
|
3. |
Палітра педагогічного досвіду. Затвердження відгуків про роботу вчителів, які атестуються (Творчі звіти). |
|
4. |
Методичні перегуки. |
|
5. |
Про підсумки проведення предметних учнівських олімпіад. |
|
6 |
Вернісаж педагогічних сюжетів «Інтегровані підходи і педагогічні стратегії формування ціннісних орієнтирів в умовах сучасного освітнього простору» |
Робота між засіданням:
Участь у літніх педагогічних заходах різного рівня, з метою перезавантаження та отримання нових ідей для впровадження у власну практику 2026/2027 н.р.
* План роботи орієнтовний, можуть вноситися зміни та доповнення.